کد خبر: ۶۸۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۴۴۸
تاریخ بازی ایران و ازبکستان در شب قدر را عوض کنید؛
مردم هم می گویند کاش در تاسوعا فوتبال برگزار نمی شد و خواهان آن شدند که تاریخ بازی ایران و ازبکستان در شب قدر عوض شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در حالی که عده ای از مخالفان نظام به دروغ سعی دارند این تصور را ایجاد کنند که مردم ایران مشکلی با برگزاری بازی تیم ملی در روز تاسوعا ندارند، فقط کافی است سری به سطح شهر تهران بزنید و این موضوع را با جوانان در میان بگذارید.

 

دیروز خبرنگاری که برای تهیه گزارش به سطح شهر رفته بود، تعریف می کرد با هر جوانی که صحبت می کنی می گوید کاش فدراسیون ترفندی به کار می بست و تدبیری می اندیشید که بازی روز تاسوعا برگزار نمی شد و تیم ملی یک روز قبل بازی می کرد اما حالا که قرار شده این بازی برگزار شود، بهتر است فدراسیون فوتبال برنامه ای داشته باشد که مردم بین دو نیمه و قبل از بازی عزاداری کنند و تماشاگران فوتبال عزاداری تاسوعا را از دست ندهند.

 

جالب است بدانید وقتی این خبرنگار به مردم گفته بازی برگشت ایران و ازبکستان هم شب قدر و شب قبل از ضربت خوردن امام اول شیعیان برگزار خواهد شد، اکثر مردم گفته اند؛ مگر می شود شب قدر فوتیال تماشا کرد؟ اصلا مگر می شود شب قدر فوتبال از تلویزیون پخش کرد؟ مردم در مراسم شب قدر شرکت می کنند و فدراسیون فوتبال باید از همین حالا تاریخ بازی را تغییر بدهد و از فیفا بخواهد این تاریخ را عوض کند.

 

امیدواریم برخلاف فدراسیون علی کفاشیان که به این موضوع بی تفاوت بود، فدراسیون مهدی تاج از همین حالا برای تغییر تاریخ بازی با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد رایزنی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: