کد خبر: ۶۸۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۵۴۳
افشاگری ناخواسته درباره پشت پرده حذف رسانه ها از پرواز تاشکند؛
وقتی یک خبرنگار عصبانی ورزشی با نزدیکان تیم ملی تماس گرفت و پرسید مگر بوقچی ها دکترای هسته ای دارند که سفارت ازبکستان به آنها ویزا می دهد و به خبرنگاران نمی دهد؟ طرف ناخواسته افشاگری عجیبی کرد!
به گزارش خبرداغ ،در حالی که قرار بود عکاسان و خبرنگاران رسانه های ورزشی هم با پرواز چارتر تیم ملی به تاشکند بروند، ظهر دیروز به آنها اعلام شد ازبکستان به شما ویزا نداده و نمی توانید در این سفر همراه تیم ملی باشید.

 

اما ساعتی بعد مشخص شد فدراسیون فوتبال برای بوقچی ها ویزا گرفته و غیرمنطقی به نظر می رسد ازبک ها به بوقچی ها ویزا داده باشند و به خبرنگاران و عکاسان نداده باشند. البته فدراسیون مدعی است آنها در مورد رسانه ها سختگیری می کنند و از ازبک ها بابت این کارشکنی شکایت خواهد کرد.

 

اما سردبیر یک روزنامه ورزشی با سفارت ازبکستان در تهران تماس می گیرد و آنها ادعا می کنند اصلا چنین چیزی نیست و به هر کسی که فدراسیون نامش را داده بود ویزا داده اند و خبرنگاران هم در صورت داشتن نامه رسمی از رسانه خود، می توانند سه ساعته نامه سفر به تاشکند را دریافت کنند و در فرودگاه پایتخت ازبکستان ویزای فرودگاهی بگیرند.

 

وی پس از شنیدن این موضوع، عصبانی با یکی از نزدیکان تیم ملی تماس می گیرد و می پرسد آیا درست است خبرنگاران را حذف کنید؟ لطفا نگویید ازبکستان ویزا نداد، بوقچی ها مفاخر علمی و دانشمند هسته ای نیستند که راحت ویزا بگیرند، نکند آنها دکترای هسته ای دارند؟

 

طرف ناخواسته از دهانش در می رود که ما با رسانه شما مشکلی نداریم و کی روش چون با خبرگزاری فارس مشکل داشته، نام خبرنگار این رسانه را از لیست درآورده و مهدی تاج هم گفته این که نمی شود ما همه را ببریم و خبرنگار یک خبرگزاری را تنها به صرف این که رسانه اش از کی روش انتقاد می کند، نبریم و بهتر است اصلا هیچ عکاس و خبرنگاری با ما نباشد.

 

این سردبیر گفت: «این حرف را شنیدم اما وقتی با روابط عمومی فدراسیون تماس گرفتم آنها قویا تکذیب کردند و گفتند اصلا ربطی به کی روش ندارد و این حرف دروغ محض است و سفارت ازبکستان کارشکنی کرد که ما هم به فیفا نامه زدیم و شکایت کردیم و حتی از وزارت امور خارجه کشورمان هم خواستیم با سفارت ازبکستان در تهران برخورد کند.»

 

اگرچه این سردبیر روزنامه ورزشی مدعی شد بعید است پای کی روش وسط باشد و فدراسیون احتمالا طبق معمول همه چیز را به لحظه آخر موکول کرده و دلیل جا ماندن خبرنگاران و عکاسان چیزی جز کارشکنی ازبک ها نیست اما دیروز در محافل رسانه ای پیچیده بود تمام رسانه ها چوب خبرگزاری فارس را خورده اند. گناه خبرگزاری فارس هم این است که لی لی به لالای جناب کی روش نمی گذارد.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: