کد خبر: ۶۸۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۵۱۱
ایران در حالی باید به مصاف صدرنشین گروه برود که اهالی فوتبال به کسب یک تساوی راضی هستند.
ایران - ازبکستان؛ همه به مساوی راضی اند اما...به گزارش خبرداغ، تیم ملی فوتبال ایران بعد از کسب چهار امتیاز از دو بازی در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، فردا (پنجشنبه) در زمین ازبکستان 6 امتیازی و صدرنشین به میدان می رود.

 

کارلوس کی روش و ملی پوشان در اقدامی که هماهنگ شده به نظر می رسد ازبکستان را بهترین تیم گروه معرفی کرده اند تا به نوعی فشار روانی روی تیم حریف را بیشتر کنند.

 

در ایران هم اهالی فوتبال و کارشناسان تاکید کرده اند که کسب یک امتیاز در خانه ازبکستان نتیجه خوبی خواهد بود اما با این حال تیم کی روش کاملا غیرقابل پیش بینی است و می تواند همانند دوره گذشته که در زمین حریف و در حالی که مسحتق برد نبود به پیروزی رسید، این بار هم با سه امتیاز تاشکند را ترک کند.

 

کی روش که استاد جنگ روانی است از مدت ها قبل علیه داور این مسابقه موضع گیری کرد و حالا می گوید حاضر است در ازبکستان به استقبال این داور برود و بعید نیست این اظهارات او باعث شود ویلیامیز استرالیایی مراقب باشد که دوباره علیه ایران به اشتباه قضاوت نکند.

 

نکته مثبت برای ایران غیبت احمدوف کاپیتان ازبکها به خاطر مصدومیت است. ضمن اینکه گلر این تیم نیز لوبانف دروازه بان سابق پرسپولیس است که بازی هایش در لیگ ایران نشان داد دروازه بان ششدانگی نیست و مقابل مهاجمان آماده ای چون آزمون، انصاری فرد، جهانبخش و طارمی کار سختی خواهد داشت. ضمن اینکه گفته می شود احتمال بازی کردن دژاگه نیز وجود دارد.

 

اهالی فوتبال کسب یک امتیاز را هم نتیجه ای قابل قبول توصیف کرده اند اما کی روش خوب می داند که با تاکتیک همیشه بازی تدافعی و استفاده از ضد حملات می تواند سه امتیاز با ارزش از این دیدار کسب کند.

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: