کد خبر: ۶۸۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۳۴۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: 44 پروژه اقتصاد مقاومتی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که مسؤولان نظارت بر اجرای این پروژه‌ها را دنبال می‌کنند.
نظارت مسؤولان بر اجرای 44 پروژه اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرداغ به نقل از سید حسن رضوی امشب در سیزدهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس مصوبات دهمین نشست این ستاد معاونت سیاسی امنیتی استانداری با همکاری نیروی انتظامی باید ساز و کار پلمب واحدهای غیر مجاز را تعیین می‌کرد، اظهار کرد: بر اساس گزارش ارائه شده تامین نیروی مورد نیاز پلمب با استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون دنبال می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در راستای تشکیل قرارگاه مردمی اقتصاد مقاومتی با محوریت بسیج و مرکز راهبری حوزه‌های علمیه نشستی با حضور دستگاه‌های مسؤول برگزار شده و مقدمات این امر درحال برنامه‌ریزی است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در قم یاد کرد و گفت: با پیگیری‌های دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لیست برخی از مواد اولیه که افزایش نرخ داشته به وزیر ارائه شده و کاهش این نرخ‌ها انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای استان قم با مشارکت سایر دستگاه‌های اقتصادی برای تهیه بانک اطلاعاتی از کار‌آفرینان اقتصادی تلاش می‌کند، تصریح کرد: 44 پروژه اقتصاد مقاومتی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که مسؤولان نظارت بر اجرای این پروژه‌ها را دنبال می‌کنند.

 

رضوی با بیان اینکه مدیران استان قم برای افزایش بسترهای سرمایه‌گذاری تلاش می‌کنند، عنوان کرد: بر اساس مصوبات دهمین نشست قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی مدت بازپرداخت تسهیلات ثابت طرح‌های خدماتی و گردشگری 60 ماه در نظر گرفته می‌شود.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: