کد خبر: ۶۸۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۳۶۴
شیری؛
کاپیتان باسابقه تیم قشقایی گفت: «پرسپولیس بعد از گل خوردن شوکه شد چون فکر می‌کرد برد پرگلی مقابل ما به دست می‌آورد اما ما آمده بودیم تا شگفتی بزرگی رقم بزنیم.»
به گزارش خبرداغ،مهدی شیری را یادتان هست؟ بازیکن خوش تکنیک سال‌های نه چندان دور سرخابی‌ها. حالا او با ٣٨‌سال سن هنوز آماده و سرحال است تا نقطه اتکای قشقایی باشد.

 

او در بازی با پرسپولیس با آمادگی و خونسردی منحصر به فردی نقش مهمی در پیروزی بزرگ قشقایی ایفا کرد.

 

 

* برای لیگ برتر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم

شیری درباره این تیم نوظهور اظهار داشت: «تیم ما از زیر گروه شروع کرد و بعد از قهرمانی در دسته ٣ به دسته دوم رسید. این تیم کاملاً به صورت خصوصی زیر نظر مدیرعامل و هیأت‌مدیره اداره می‌شود و هزینه‌هایش هم توسط همین اعضا پرداخت می‌شود. نجف پور، مالک باشگاه از دوستان قدیمی من است که وقتی آمادگی‌ام را دید خواست به تیم کمک کنم و من هم پذیرفتم. خوشبختانه تیمی خوب با جوانان مستعد داریم و برای صعود به لیگ برتر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.»

 

 

* با برنامه مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم

کاپیتان قشقایی درباره برد بزرگ تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «از سبک بازی ما کاملاً مشخص بود که با برنامه وارد زمین شده‌ایم. بازی با پرسپولیس هدیه خدا به قشقایی بود تا بتوانیم خودمان را به فوتبال ایران معرفی کنیم. پرسپولیس بعد از گل خوردن شوکه شد چون فکر می‌کرد برد پرگلی مقابل ما به دست می‌آورد اما ما آمده بودیم تا شگفتی بزرگی رقم بزنیم.»

 

وی افزود: «حالا همه قشقایی را می‌شناسند و درباره آن حرف می‌زنند. ما هم باید ثابت کنیم مقابل پرسپولیس جرقه نبودیم. البته از این قرعه ناراحت بودم چون ممکن بود زود حذف شویم اما خدا خواست و با این کار بزرگ، فوتبال ایران ما را شناخت.»

 

 

* شیراز باید در لیگ برتر نماینده داشته باشد

شیری با آرزوی صعود این تیم به لیگ برتر می‌گوید: «از مسئولان فوتبال شیراز خواهش می‌کنم قشقایی را حمایت کنند تا به لیگ برتر برسد. مردم شیراز عاشق فوتبالند و دوست دارند هر سال در حافظیه بازی‌های بزرگی برگزار شود. هدف بزرگ همه ما حضور در لیگ برتر است که امیدوارم با حمایت مردم و مسئولان این اتفاق بزرگ رخ دهد.»

شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: