به نظر میرسد آنقدر بازار برای کراساوورهای کوپه وجود دارد که موجب شده بامو پس از X6 و X4 درصدد ساخت نمونهٔ سومی ازاینگونه خودروها با نام X2 برآید؛ بنابراین بامو قصد دارد با عرضهٔ عضو سوم خانوادهٔ کراساوورهای کوپهٔ خود با قیمتی کمتر و قابلدسترستر، بخش بیشتری از این بازار پر کشش را به خود اختصاص دهد. حال فعلاً بامو در نمایشگاه پاریس امسال نسخهٔ کانسپت X2 را معرفی کرده است. X2 حداقل در نمونهٔ کانسپت بسیار جذابتر از نسل دوم X1 است که بر اساس آن شکل گرفته و زبان طراحی متفاوتی را از برادران فعلی خود به نمایش گذاشته است. این خودرو در درجهٔ اول مخاطبان جوان را هدف قرار داده است.
X2 کانسپت در قسمت جلو با چراغهای باریک، فرمی جدید از جلوپنجرهٔ سنتی کلیوی شکل و ورودیهای هوای عظیم درون سپر نمایی بسیار تهاجمی دارد. استفاده از تکنولوژی لامپهای لیزری در چراغهای جلو موجب طراحی چراغهایی بسیار کشیده و باریک شده که X2 را بیشتر از X1 متمایز میکند. استفاده از رینگهای آلیاژی 21 اینچی بزرگ در زیر گلگیرهایی برجسته، نمایی جسورانه به این کراساوور کوپهٔ کوچک بخشیده است. قاب آینههای جانبی باریک بوده و فقدان دستگیرهٔ معمولی درها موجب ایجاد فضایی صاف و یکدست در قسمت جانبی خودرو شده درحالیکه ستون C نیز با لوگوی زیبای بامو تزئین شده است.
به قسمت پشت خودرو که نگاه میکنیم دو سر اگزوز دایره شکل بزرگ در بخشی دیفیوزر مانند بیش از همه جلبتوجه میکنند. همچنین چراغهای عقبِ بسیار کشیده هم قابلتوجه هستند درحالیکه به دلیل تغییر فرم سقف و جهت ایجاد نمایی اسپرت، درِ صندوق زاویهٔ بیشتری پیدا کرده است.
بامو هیچگونه اطلاعاتی از نسخهٔ تولیدی X2 ارائه نکرده است اما انتظار میرود این خودرو در اواخر سال آینده یا اوایل 2018 به بازار عرضه شده و با مرسدس بنز GLC کوپه به رقابت بپردازد. انتظار میرود بسیاری از ویژگیهای رادیکال کانسپت X2 در نمونهٔ تولیدی حذف شوند اما طرح پنجدر و سقف شیبدار حفظ خواهد شد.
نسخهٔ تولیدی X2 بر روی همان پلتفرم X1 یعنی پلتفرم دیفرانسیل جلوی UKL ساخته خواهد شد و به همین دلیل بسیاری از قطعات فنی خود را از X1 قرض خواهد گرفت ازجمله پیشرانههای سه و چهار سیلندر توربوشارژ. X2 همانند X1 در تیپ پایه بهصورت دیفرانسیل جلو عرضه میگردد درحالیکه نمونههای قویتر مجهز به سیستم چهارچرخ محرک XDrive خواهند بود.