کد خبر: ۶۸۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۸۲۵
پیش از این گفته شده بود که مجموعه«کلاه قرمزی» به‌دلیل کمبود بودجه و عدم پرداخت دستمزد عوامل «کلاه قرمزی» قرار است از طریق شبکه‌های اینترنتی پخش شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از «کلاه قرمزی» از شبکه دو پخش می‌شود یا نسیم؟روزنامه صبا: پیش از این گفته شده بود که مجموعه«کلاه قرمزی» به‌دلیل کمبود بودجه و عدم پرداخت دستمزد عوامل «کلاه قرمزی» قرار است از طریق شبکه‌های اینترنتی پخش شود.

اما امروز در اخبار غیررسمی اعلام شد که پخش برنامه «کلاه قرمزی» در اینترنت لغو شده و قرار است که از شبکه دو سیما یا شبکه نسیم پخش شود؛ خبری که روابط عمومی شبکه دو سیما هم آن را در گفت‌وگو با ما تایید کرد. به همین خاطر با علی‌اکبر کاظمی؛ قائم‌مقام شبکه نسیم، تماس گرفتیم و وی توضیحات شفافی در این باره ارائه نداد و این مساله را نه تایید کرد و نه تکذیب و فقط به این موضوع اشاره کرد که فعلا در این‌باره چیزی به من گفته و ابلاغ نشده است.

کاظمی در این‌باره گفت: تا الان خبری در این زمینه به من نرسیده و اتفاق جدیدی نیفتاده است. اما ما برنامه‌ای به‌نام «اینجا چه خوب است» به کارگردانی نیما دهقان را داریم که پس از ایام سوگواری امام حسین(ع) و اوایل آبان‌ماه پخش می‌شود.

کاظمی با اشاره به برنامه‌های شبکه نسیم در ایام محرم نیز گفت: در ایام محرم و صفر مسابقه «هوش برتر» و فینال آن نیز در ابتدای ماه ربیع‌الاول با اجرای افشین ذی‌نوری در 62قسمت ساعت21 از شبکه نسیم پخش خواهد شد که تولید آن نیز شروع شده است. فصل اول «هوش برتر» در نوروز95 در 15قسمت پخش و با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

قائم‌مقام شبکه نسیم در پایان گفت: علاوه براین پخش برنامه‌های روتین‌مان را هم بعد از دهه اول خواهیم داشت، البته این برنامه‌ها هنوز نهایی نشده‌اند. در رابطه با «خندوانه» هم باید بگویم که پخش این برنامه بعد از ماه محرم و صفر آغاز خواهد شد و ادامه همین فصل را ارایه می‌دهیم. ناگفته نماند شبکه نسیم سری جدید برنامه «چنددرجه» را هم در این ایام برای مخاطبانش در نظر دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: