کد خبر: ۶۸۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۰۱۵
مصطفی زمانی، با حضور در برنامه «خندوانه»، از همکاری با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در «شهرزاد» و عشق خود به پرسپولیس گفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، در آخرین برنامه فصل سوم «خندوانه»، شامگاه چهارشنبه هفتم مهرماه، رامبد جوان میزبان مصطفی زمانی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ابتدای گفت‌و‌گو، به پیشنهاد مجری برنامه، هر دو پنج حدس درباره یکدیگر زدند که رامبد جوان درباره مصطفی زمانی گفت: «خورخور نمی‌کنی، به غذا زیاد نمک می‌زنی، فوتبالی نیستی، خیلی راحت گریه می‌کنی و در یک سال گذشته یک بار عاشق شده‌ای.» که تنها مورد آخر را درست حدس زد و همه را اشتباه گفت.

مصطفی زمانی نیز درباره رامبد جوان گفت: «وقتی می‌خوابی پتو را پایین می‌اندازی، نوشابه می‌خوری بادگلو می‌زنی، وقتی درخانه تنهایی با شلوارک می‌گردی، در مکان‌های دیگر هندوانه نمی‌خوری و در تنهایی یکی از غمگین‌ترین آدم ها هستی.» که تقریبا همه را درست گفت.

این بازیگر درباره فوتبالی بودن خود گفت: «من عاشق فوتبال هستم و اگر اطلاعات عادل فردوسی‌پور ۱۰۰ باشد، من حدود۷۰ اطلاعات دارم و از کودکی عاشق پرسپولیس بوده‌ام.»

او درباره آخرین باری که گریه کرده است، گفت: «من در کل واکنشی به اتفاقات اطرافم ندارم و اصولا اهل گریه کردن نیستم و آخرین باری که گریه کردم برای مرحوم کیارستمی بود.»

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره این سریال گفت: «خیلی کار خوبی بود و چون عوامل کارشان را درست انجام دادند مردم این کار را پسندیدند و همه بچه‌ها عاشق بودند و آقای فتحی هم کارشان را خیلی خوب بلد هست.»


او درباره همکاری با شهاب‌حسینی و ترانه علیدوستی در شهرزاد گفت: «بسیار تجربه خوب و دل‌نشینی بود و هردو بسیار به هم‌بازی خود کمک می‌کنند و ما باهم رفیق بودیم و خوش می‌گذراندیم.»

سپس جناب‌خان به برنامه اضافه شد و به شوخی و شعر خواندن پرداخت. او درباره رقابتش با ترانه علیدوستی برای ایفای نقش شهرزاد گفت: «تا آخرین لحظه پا‌به‌پای هم رفتیم و من شانس نداشتم و آقای فتحی من را انتخاب نکرد.»

در پایان یکی از کودکان مبتلا به سرطان به مصطفی‌زمانی کتابش را هدیه داد و زمانی هم همت و اراده این کودکان را ستایش کرد.

این برنامه با حضور آتش‌نشانان و کودکان مبتلا به سرطان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: