کد خبر: ۶۸۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۸۱۹
شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود.
این مواد غذایی را بخورید تا چربی شکمی نداشته باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از شفا انلاین ،شاید وزن شما ایده ال باشد اما چربی اضافه دور شکم باعث ناراحتی شما می شود. علاوه بر پرهیز از خوردن غذاهای چرب و فراوری شده مواد غذایی زیر را به برنامه غذایی خود اضافه کنید:

*مرکبات

مرکبات حاوی ویتامین C مانند لیمو، پرتقال و گریپ فروت کمک می کند تا بدن چربی را سریع تر پردازش کند، همچنین با از بین بردن انسولین مانع بالا رفتن وزن می شود.

*خربزه و هندوانه

میوه ای با سطح بالایی از پتاسیم و مقداری سدیم که ورم معده را کاهش می دهد.

*گردو

گردو حاوی امگا 3 است که علاوه بر پایین آوردن وزن ، هورمون های استرس مانند کورتیزول را تنظیم می کند و مانع تجمع چربی می شود. البته خوردن روزی 4 گردو کافی است.

*بادام

مصرف روزی 10 عدد توصیه می شود. به علت میزان گلایسمی که دارد میزان قند خون کنترل می شود و سوخت و ساز را فعال می کند.

*قهوه سبز

دانه یا پودر قهوه سبز دارای اسید کلوروژنیک است ، ترکیبی که عمل جذب قند در سیستم گوارشی را کاهش می دهد و چربی جذب شده را می سوزاند.این اسید نیز فعالیت متابولیک کبد را تحریک می کند که چربی بیشتری را می سوزاند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: