کد خبر: ۶۸۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۳۳۳
فرماندار نوشهر گفت: بارش های رگباری سبب آبگرفتی چهار روستای شهرستان شده است.
4 روستای نوشهر دچار آبگرفتگی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرگزاری مهر: علی شادمان در حاشیه بازدید از مناطق دچار آبگرفتگی نوشهر در گفتگویی افزود: بارندگی های شدید و رگباری عصر یکشنبه موجب آبگرفتگی روستاهای شمع جاران، سنگتو، شوفکساج و لتینگان شده است.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی در این مناطق در حال اقدام است اظهار داشت: بالا آمدن آب رودخانه سبب آبگرفتگی معابر و اراضی روستاهای منطقه شده است.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان بلافاصله اقدام به تشکیل جلسه و بازدید میدانی از مناطق دچار بحران کرده است گفت: ساخت چنددهنه پل غیرمجاز در مسیر رودخانه و فرسایش در بالا دست از جمله دلایل آبگرفتگی برخی روستاهای شهرستان به شمار می رود.

شادمان گفت: اقدامات اولیه برای مهار آب ناشی از بارش شدید باران در روستاهای مذکور صورت گرفته است و به زودی طرح جامع سیلاب و ایمن سازی روستاهای مذکور با اقدامات کارشناسی منابع طبیعی، امور آب تهیه خواهد شد.

فرماندار نوشهر افزود: متاسفانه به دلیل انحراف در حوزه آبریز رودخانه و انسداد برخی انهار بوسیله روگذرهای موقت برای تردد ساکنین برخی واحدهای مسکونی و همچنین فرسایش خاک در بالادست مهمترین علل وقوع چنین مشکلاتی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: