کد خبر: ۶۸۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۴۱۵
در دومین روز هفته دفاع‌مقدس با عنوان «شهیدان،ایثارگران و فخرآفرینان» و با هدف تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع‌مقدس،مدافعین حرم،شهدای فاجعه منا و شهدای صحن مکه مکرمه و خانواده‌های ایشان،مزار شهدا عطرافشانی و گلباران شد.
مزار شهدا عطر افشانی و گلباران شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: در دومین روز هفته دفاع‌مقدس با عنوان «شهیدان،ایثارگران و فخرآفرینان» و با هدف تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع‌مقدس،مدافعین حرم،شهدای فاجعه منا و شهدای صحن مکه مکرمه و خانواده‌های ایشان،مزار شهدا عطرافشانی و گلباران شد.

در مراسمی که در  گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد، پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توسط حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  قرائت شد.

این مراسم در بیش از 18 هزار گلزار مطهر شهدای سراسر کشور از جمله گلزار شهدای اهل تسنن در استان‌های مرزی و گلزار شهدای اقلیت های مذهبی و همچنین بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: