کد خبر: ۶۸۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۴۲۵
ساعت تمرین امروز پرسپولیس بدون اطلاع رسانی قبلی تغییر کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: در حالی که بعد از دربی 83 مترجم برانکو از قول او به خبرنگاران حاضر در نشست خبری اعلام کرد تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد، زمان این تمرین بدون اطلاع رسانی دقیق تغییر کرد.

برانکو جمعه شب بعد از صرف شام به همراهبازیکنانش اعلام می‌کند که تمرین امروز سرخپوشان ساعت 15 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد اما این موضوع از طریق مسئولان باشگاه پرسپولیس اطلاع‌رسانی نمی‌شود تا تعدادی از خبرنگاران و عکاسان که ساعت 11 امروز  به محل تمرین سرخپوشان رفته بودند با در‌های بسته ورزشگاه شهید کاظمی مواجه شوند.

غیر از خبرنگاران، تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم به گمان اینکه تمرین تیم‌شانساعت 11 آغاز خواهد شد به محل تمرین آمدند که آنها هم مجبور شدند به منزل برگردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: