کد خبر: ۶۸۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
تعداد بازدید: ۴۴۲
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از عملکرد دروازه‌بان این تیم در دربی 83 تمجید کرد.
بیرانوند شایستگی‌اش را در دربی نشان دادبه گزارش خبرداغ ، نادر باقری در مورد هشتاد و سومین دربی پایتخت که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: برخلاف انتظارها این دیدار، بازی خوب و جذابی نشد. ترس از شکست و عواقب بعدی آن باعث شده بود دو تیم با ترس و احتیاط پای به میدان گذاشته و تماشاگران را از جهت بار فنی راضی نکنند. در مجموع این دربی، دربی کسل‌کننده‌ای بود.

 

وی ادامه داد: هجمه‌ای که در این دیدار وجود دارد، باعث می‌شود دو تیم ناخواسته برای نباختن به میدان بروند. در این بازی دو تیم از نظر فنی خوب نبودند. البته از نظر ایجاد موقعیت گل، شرایط پرسولیس بهتر بود.

 

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند در این دیدار خاطرنشان کرد: بیرانوند در این دیدار چند فرصت بسیار خوب را از استقلال گرفت و نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. روز اول که بیرانوند به پرسپوایس آمد، من از نظر فنی او را تأیید کردم، فقط نگران این بودم که در تیم بزرگی چون پرسپولیس درگیر حواشی شود که خوشبختانه تا امروز این اتفاق رخ نداده است.

 

باقری در پایان گفت: این دیدار آزمون خوبی برای بیرانوند بود که نشان داد کلین‌شیت‌های قبلی او اتفاقی و ناشی از عدم ایجاد موقعیت روی دروازه پرسپولیس در بازی‌های قبل نبوده است. او با این نمایش نشان داد که به شایشستگی در تیم ملی مورد اعتماد و توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفته است.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: