کد خبر: ۶۸۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۶۲۹
هفته گذشته در بازار سرمایه عملکرد ضعیف و پایین بودن حجم معاملات را سپری کرد که از عمده دلایل آن را می توان نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریورماه دانست
به گزارش خبرداغ به نقل از آژیر قرمز برای بورسباشگاه خبرنگاران جوان: هفته گذشته در بازار سرمایه عملکرد ضعیف و پایین بودن حجم معاملات را سپری کرد که از عمده دلایل آن را می توان نزدیک شدن به روزهای پایانی شهریورماه دانست

مهدی طحانی کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت بازار بورس طی هفته گذشته، افزود: یکی ازعمده دلایل  افت بازار را تسویه اعتباری کارگزاری و شرکت های سرمایه گذاری دانست.

وی در ادامه از رکود فصلی این بازار خبرداد اظهار کرد: تعطیلی وسط هفته ، سبب شده که هفته آرام و بی حرکتی را در بازار شاهد باشیم به عبارتی نوسان شاخص ها، عدد خاصی را تجربه نکرده است.

این کارشناس بورس در ادامه تصریح کرد: از مهمترین اتفاقاتی که درطی هفته گذشته، رخ داده انتشار اوراق سلف گندم است این درحالیست که این اوراق، از سوی دولت برای تامین مالی پرداخت وجوه به کشاورزان منتشر شده است.

طحانی در ادامه ازپیش بینی بازار بورس طی هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: به نظر می‌رسد وضعیت بازار بورس وضعیت بهتری نسبت به هفته گذشته داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: