کد خبر: ۶۸۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۵۰۳
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پیشنهاد داد که تعطیلات آخر هفته در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مراکز گردشگری وابسته به جای پنج‌شنبه و جمعه به جمعه و شنبه تغییر کند تا آمادگی پذیرایی از گردشگران را داشته باشند.
پیشنهاد یک نماینده درباره تعطیلات آخر هفتهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پیشنهاد داد که تعطیلات آخر هفته در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مراکز گردشگری وابسته به جای پنج‌شنبه و جمعه به جمعه و شنبه تغییر کند تا آمادگی پذیرایی از گردشگران را داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی گفت: از آنجا که تعطیلات آخر هفته گردشگران خارجی شنبه و یکشنبه است و معمولا در این روزها به ایران سفر می‌کنند بهتر است تعطیلات آخر هفته در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مراکز گردشگری وابسته نیز به روزهای جمعه و شنبه تغییر کند.

وی گفت: این پیشنهاد را  برای از دست نرفتن درآمدهای ناشی از مسافرت گردشگران خارجی به ایران مطرح کردم و  مشغله نمایندگان را بزرگ‌ترین مانع اصلاح قوانین معیوب در بخش گردشگری کشور دانسته و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را مسئول حل مشکلات این بخش از طریق ارسال لایحه اصلاحی به مجلس می‌دانم.

نوروزی درعین حال در پیشنهادی خواستار تشکیل پلیس گردشگری ذیل نیروی انتظامی شد و افزود: با ایجاد پلیس گردشگری  ذیل نیروی انتظامی می‌توان به مسائل و مشکلاتی که برای گردشگران خارجی در ایران به وجود می‌آید با سرعت بیشتری رسیدگی کرد، این کار نیازمند تعامل ناجا و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عملیاتی شدن این پیشنهاد را منوط به تعامل ناجا و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: