کد خبر: ۶۸۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۷۸۹
علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، شبانگاه یک شنبه 21 شهریور، در برنامه «دورهمی» حضور پیدا کرد و از خاطرات هنری خود گفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری خبرآنلاین، علی‌‌ نصیریان، پیشکسوت عرصه بازیگری، دیشب مهمان ویژه برنامه «دورهمی» به مناسبت عید سعید قربان بود و از خاطرات و تجربیات دوران بازیگریش گفت.

در این برنامه، نصیریان در گفتگو با مهران مدیری در توضیح عوامل جذب شدنش به بازیگری، از تماشای هنرهای نمایشی کوچه و بازار آن دوران از جمله نقالی، تعزیه و معرکه‌های خیابانی یاد کرد.

در ادامه، مهران مدیری از اولین فعالیت نمایشی این بازیگر پیشکسوت سوال کرد، که وی یکی از کارهای عبدالحسین نوشین را نام برد که به همراه بهمن فرسی، مهدی فتحی و ... در آن بازی کرده بود.

علی نصیریان سپس درباره صدای خوش آن زمانش و علاقه‌اش به آواز گفت که حسرت ادامه ندادنش را همیشه می‌خورد.

در ادامه، مهران مدیری درباره فیلم «گاو» و دستمزد نگرفتن نصیریان برای همکاری با داریوش مهرجویی پرسید که این بازیگر پیشکسوت در جواب گفت: «قبل از کلید خوردن فیلم، ما با گروهی از هنرمندان تئاتر، داستان این فیلم را در نمایشی تلویزیونی کار کرده بودیم و بعد از تصمیم مهرجویی برای ساخت این فیلم، کل گروه بدون بستن قرارداد به همکاری با ایشان پرداختیم.»

بازیگر سریال «سربداران»، جالب‌ترین واقعه‌ای را که شاهد عینی آن بود، حادثه 28 مرداد دانست که به گفته خودش دامان او را هم گرفت و مدتی بی‌دلیل به زندان افتاد.

در پایان این گفت‌و‌گو، علی نصیریان، حاصل عمر 82 ساله خود را دوست داشتن هنر مورد علاقه‌اش و ارتباط داشتن با مردم عنوان کرد و آن‌ها را بسیار با ارزش خواند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: