کد خبر: ۶۸۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۹
رفتار مربی بزرگی چون کارلوس کی روش با داوران در زمین و بیرون از زمین مسابقه می باشد که در کنار واکنش های هیجانی می تواند ناشی از اطلاعات و ارزیابی های نادرستی باشد که از سوی مشاوران کی روش در اختیار او قرار گرفته است.
به گزارش خبرداغ ،انتخاب بنجامین ویلیامز استرالیایی برای قضاوت بازی مهم ایران و ازبکستان هنوز نقل محافل ورزشی است. داوری که بابت خاطره تلخ بازی ایران و عراق و تصمیمش برای اخراج مهرداد پولادی، مورد لعن و نفرین است.

 

سعید مظفری زاده درباره این موضوع می گوید:«بنجامین ویلیامز یکی از داوران خوب و باتجربه فوتبال آسیاست که تجربه قضاوت در بازیهای بزرگی همچون جام جهای را در کارنامه دارد. اگرچه انتخاب بنجامین با توجه به اتفاقاتی که در بازی ایران و عراق در جام ملتهای آسیا رخ داد در این مقطع حساس کج سلیقگی از سوی دپارتمان داوری AFC محسوب می شود ولی این مسئله نباید باعث پیش داوری مسئولین فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی شود که اگر این اتفاق صورت گیرد قطعا ضرر آن متوجه تیم ملی خواهد شد.

 

علامت سوال بزرگی که این روزها در اذهان ایجاد شده نحوه رفتار مربی بزرگی چون کارلوس کی روش با داوران در زمین و بیرون از زمین مسابقه می باشد که در کنار واکنش های هیجانی می تواند ناشی از اطلاعات و ارزیابی های نادرستی باشد که از سوی مشاوران کی روش در اختیار او قرار گرفته است!

 

اینکه کی روش اذعان می کند ویلیامز سال گذشته حاضر نشد برای قضاوت یک بازی در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به ایران بیاید یکی از اشتباهات اوست زیرا در آن مقطع زمانی این دپارتمان داوری AFC بود که تصمیم گرفت با توجه به شرایط بازی و حساسیت های موجود داور بازی را تغییر دهد و مشابه این اتفاق به دفعات در دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کشورمان رخ داده است.

 

یا اینکه کی روش داوران دو بازی اخیر را متهم به دادن کارت های زرد بی مورد به بازیکنان ایران کرده است. این جای تعجب دارد به این خاطر که در دو بازی گذشته حتی یک مورد اخطار بی دلیل به بازیکنان  تیم ملی داده نشده است.

 

درخواست کی روش از علی کفاشیان برای تغییر داور بازی با ازبکستان یکی دیگر از اشتباهات بزرگ کی روش است.

 

دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت تاثیر کسی برنامه ریزی نمی کند و اجازه دخالت هم نمی دهد و هر کسی و تیمی اعتراض داشته باشد می تواند اعتراض خود را به صورت مکتوب از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام نماید. مجموع این رفتارها جز بر هم زدن تمرکز تیم و تاثیر منفی بر عملکرد داوران نتیجه ای دیگری برای ما در بر نخواهد داشت».

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: