کد خبر: ۶۸۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
تعداد بازدید: ۴۴۷
محسن بنگر کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در دیدار امروز تراکتور مقابل قرمزها در ترکیب تیمش حاضر نخواهد بود.
به گزارش خبرداغ ،کاپیتان فصل پیش پرسپولیس درباره مصدومیتش گفت: امسال خیلی از بابت مصدومیت اذیت شدم و همین مساله باعث شد تا نتوانم به طور کامل در بازى ها حضور یابم و هواداران با محبتش کمک کنم. در حال حاضر هم مشغول پشت سر گذاشتن مراحل درمانى ام هستم و امیدوارم که هرچه سریع تر بهبود پیدا کنم.

 

مدافع باتجربه سابق پرسپولیس و کنونى تراکتور در خصوص تصمیمش براى ادامه فوتبال و اینکه آیا این فصل پایانى فوتبالش خواهد بود یا خیر گفت: مشخص نیست اما با این وضع مصدومیت شاید همین نیم فصل خداحافظى کنم و شاید هم یک ماه دیگر(با خنده) با این حال  تمام تلاشم را به کار مى گیرم تا شرایط بدنى ام بهبود یابد و در خدمت تیم باشم.

 

بنگر درباره بازی امروز تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: شک ندارم که این مسابقه بازی زیبایی خواهد شد و فوتبالدوستان از دیدن بازى لذت خواهند برد.

 

بنگر که از زندگی در شهر تبریز کاملا راضی است، درباره اینکه آیا درباره موضوع خداحافظی جدی است یا نه اینطور گفت که: هیچ چیز مشخص نیست و الان تمرکزم روى بهبود مصدومیتم است.

 

البته محمد نوری هم تیمی باتجربه بنگر به شوخی می گفت که او این کار را نخواهد کرد و این حرف ها را نباید جدی بگیرید.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: