کد خبر: ۶۸۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۰
علیرضا نیکبخت‌واحدی روز گذشته در مشهد بود. او برای دومین بار «دایی» شد، به همین دلیل در بیمارستان حضور داشت.
به گزارش خبرداغ،نیکبخت که بعد از گلزنی قوچان‌نژاد، پستی در اینستاگرامش گذاشته بود که همیشه یک مشهدی ناجی تیم ملی ایران می‌شود، پاسخگوی سؤالات ما شد.

 

چرا همشهری‌ات قوچان‌نژاد این بار نتوانست در بازی با چین ناجی تیم ملی شود؟
بنده خدا گوچی آن‌قدر دیر به زمین رفت که کاری از دستش برنمی‌آمد. باور کنید درست است که من از گوچی و بازیکنان مشهدی دفاع کردم، اما یک‌بار بیشتر گوچی را ندیده‌ام. قوچان‌نژاد هم در بهترین فرم آمادگی و گلزنی قرار داشت و کی‌روش نباید او را خیلی دیر به بازی می‌آورد.

 

بازی تیم ملی کشورمان مقابل چین را چگونه ارزیابی کردی؟ چرا مقابل این تیم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدیم؟
به نظرم کمی محتاط بودیم اما از همه این حرف‌ها گذشته، زور ما هم همین بود که دیدید! در بازی با قطر هم تیم ما خوب بازی نکرد و شانس آوردیم که با دو گل در دقایق تلف شده به پیروزی رسیدیم و الان ۴ امتیازی هستیم.

 

در حالی انتقاد می‌کنی که مساوی در خانه حریفان و پیروزی در خانه، رویه مناسبی برای صعود محسوب می‌شود.
به نظر من همیشه این روش نتیجه نمی‌دهد. الان هم شرایط ما خیلی خوب نیست و از این رویه به نظرم «بوی خطر» می‌آید!

 

یعنی به صعود تیم ملی ایران خوشبین نیستی؟
هیچ‌وقت این حرف را نزدم و آرزوی من هم مثل بقیه هموطنانم فقط پیروزی و صعود به جام جهانی است اما ما باید این را هم در نظر بگیریم که ما همیشه قدرت اول آسیا بوده و هستیم و به نظرم نباید در شرایطی که می‌توانیم با برد حریفان با قدرت صعود کنیم، به مساوی دلخوش باشیم.

خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: