کد خبر: ۶۸۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۵۸۵
مسؤول واحد آتش‌نشانی شهرداری نکا اعلام کرد؛
مسؤول واحد آتش‌نشانی شهرداری نکا گفت: نشت گاز در یک واحد مسکونی در نکا، سبب وقوع آتش‎سوزی و مصدومیت سه فرد ساکن در این واحد شد.
به گزارش خبرداغ،عباس اکبرزاده امروز در نکا اظهار کرد: شب گذشته در تماس با سامانه 125 این سازمان، آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهید ترکیان اطلاع داده شد که ماموران به منطقه اعزام شدند.

 

وی افزود: با برقراری تماس، در همان دقایق اولیه آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل به صحنه حادثه اعزام شدند و اقدام به مهار آتش کردند اما به علت انفجار و آتش‌سوزی اتفاق افتاده در حین انفجار، سه تن از اهالی این منزل دچار سوختگی شدند.

 

مسؤول واحد آتش‌نشانی شهرداری نکا گفت: در این آتش‌سوزی که بر اثر نشت گاز و انفجار ناشی از آن رخ داد، دو مرد و یک زن دچار سوختگی شده و به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید زارع ساری منتقل شدند.

 

این مسؤول تصریح کرد: آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه با اعلام آتش‌سوری، بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و با ایمن‌سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده، آتشی که در یک اتاق، اتفاق افتاده بود را مهار و از گسترش و سرایت آن به دیگر اتاق‌ها جلوگیری کردند.

 

اکبرزاده همچنین از امدادرسانی به یک فرد گرفتار شده در گل‌ولای خبر داد و گفت: شب گذشته فردی در گل‌ولای بازار روز پشت بانک ملی گرفتار شده بود که با اطلاع به واحد آتش‌نشانی به این شخص هم امدادرسانی لازم انجام شد.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: