کد خبر: ۶۸۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۶۷۵
سخنگوی سزمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک حریق گسترده در یک مجتمع مسکونی خبر داد و گفت در این حادثه ۱۰ شهرونده از میان دود و شعله ها نجات پیدا کردند .
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت : ساعت ۱۵:۰۷ عصر امروز حریق در مجتمع مسکونی در خیابان مختاری به آتش نشانی اعلام شد. با دستور ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه به همراه تشک نجات و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق در آپارتمان ۴۵ متری یک ساختمان ۴ طبقه رخ داده بود و بر اثر حریق دود تمامی طبقات را فرا گرفته بود و احتمال دودگرفتگی برای ساکنان طبقات بالاتر وجود داشت .

سخنگوی سازمان اتش نشانی تهران با اعلام اینکه به محض بازکردن تشک نجات جوان ۱۸ ساله ای از طبقات بالا روی آن پریده و سالم ماند، افزود: در مجموع ۱۰ نفر از اهالی ساختمان با تلاش آتش نشانان نجات یافته و از میان شعله های آتش و دود نجات یافتند.

ملکی گفت : دو زن دچار سوختگی د دود گرفتگی شده بودند که پس از خروج از ساختمان برای ادامه درمان تحویل اورژانس شدند. حریق نیز دقایقی بعد از نجات افراد خاموش شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: