کد خبر: ۶۸۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۴۸۸
منصور پورحیدری مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید رسانه ها قبل از بازی با قطر، حریف ایران را خیلی بزرگ کرده بودند.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خبرورزشی : او تاکید می کند تیم کی روش در این بازی نمایش خوبی نداشت و برای ادامه بازی ها باید قوی تر از این باشد. حرف های پورحیدری را در مورد بازی با قطر می خوانید.


در مورد برد ایران مقابل قطر چه صحبتی دارید؟
این بازی را خیلی برای خودمان سخت کرده بودیم و رسانه ها هم بیش از حد قطر را بزرگ کرده بودند. حتی برخی می گفتند آن ها منتخب جهان هستند ولی اعتقاد من این است که قطر قوی نبود و این ما بودیم که ضعیف بازی کردیم. ما در این مسابقه تقریبا حرفی برای گفتن نداشتیم ولی بچه ها خیلی در زمین زحمت کشیدند و باید به آن ها خسته نباشید بگویم. مهم این بود که ۳ امتیاز خیلی خیلی شیرین و دلچسب گرفتیم و در اولین بازی، گرفتن ۳ امتیاز بسیار مهم بود.

در مورد حاشیه های این بازی چه نظری دارید، آیا تیم ما نباید حرفه ای تر عمل می کرد؟
نیمکت ما در این زمینه ضعیف عمل کرد. در این بازی فشار زیادی روی تیم وجود داشت و همین موضوع باعث شد تا این اتفاقات رخ دهد. فقط باید دعا کنیم که محرومیتی برای کادر فنی یا تیم ایران در نظر گرفته نشود.

ولی برخی معتقدند اشتباهات داور روی تمرکز ایران تاثیر گذاشت؟
داور حتی اگر اشتباه هم کند، نباید چنین واکنش هایی نشان دهیم. من معتقدم استرس نیمکت زیاد بود و کی روش نتوانست خودش و همکارانش را کنترل کند. حتی باید با اشتباهات داوری هم مدارا کرد. سوال من این است که اگر تیم ملی یک گل بخورد، واکنش آقایان چه خواهد بود. واقعا چر ا باید شاهد این همه عصبانیت باشیم؟

بعد از بازی خیلی ها از عملکرد فنی تیم ملی انتقاد کردند، در این خصوص چه صحبتی دارید؟
به هر حال هر فردی می تواند نظر بدهد ولی کی روش فقط به دفاع فکر می کند و این سبک کاری اش است. امیدوارم که ایران در بازی های بعد عملکرد بهتری داشته باشد.

در مورد بازی با چین صحبت کنید، آیا این تیم را می بریم؟
من بازی چین را ندیدم ولی شنیدم که ۲-۳ از کره شکست خوردند. طبیعتا چین نمی تواند تیم ضعیفی باشد و ما کار سختی در این کشور داریم. ما اگر می خواهیم موفق باشیم، باید آرامش خودمان را حفظ کنیم.

از وضعیت استقلال چه خبر؟
استقلال هم کارش را انجام می دهد و تمرینات و بازی های دوستانه به صورت مرتب انجام می دهد.


افتخاری گفته که استقلال حتی در صورت شکست مقابل پرسپولیس، منصوریان را برکنار نمی کند. در این خصوص چه نظری دارید؟
کنار گذاشتن منصوریان بی انصافی است. او کارش را به خوبی انجام می دهد و به معنای واقعی زحمت می کشد. امیدوارم استقلال در نهایت موفق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: