کد خبر: ۶۸۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
«همین الان یهویی» به کارگردانی طوفان مهردادیان و بنفشه اعرابی در خانه هنرمندان اکران می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،فیلم کوتاه «همین الان یهویی» اولین تجربه طوفان مهردادیان و بنفشه اعرابی، تجربه‌ای است عاشقانه با نگاهی به ادبیات و سینمای مدرن است. «همین الان یهویی» با نگاهی به یکی از داستان‌های جی.دی سلینجر، یک سلفی است که بدون فیلم‌بردار و صدابردار با گوشی تلفن همراه فیلم‌برداری شده است.

طوفان مهردادیان بازیگر سینما‏‌، تلویزیون و تاتر سال گذشته در دو فیلم «در مدت معلوم» و «وارونگی»به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در نمایش‌های «مرغ دریایی»، «عشق و عالیجناب»، «محو» و ... بازی کرده است.

بنفشه اعرابی فوق لیسانس کارگردانی تاتر است و نمایش‌های چون «پیکنولپسی»، «بوبوک» و «گل‌های میخک» را به روی صحنه برده است. او همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های متفاوتی از جمله سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد» و فیلم «اولین باران پاییزی» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

فیم کوتاه «همین الان یهویی» ساعت ١٧ چهارشنبه ١٧ شهريور در سينماتك خانه ي هنرمندان ايران اكران مي شود و ورود براي عموم آزاد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: