کد خبر: ۶۸۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۸۶۴
این بار آقا معلم نبود تا سپر بلا شود ...
علیرضا راشکی اظهار کرد: این مدرسه یکی از مدارس قدیمی و بدون حصار این شهرستان بوده که به کمک مردم دیوار و دری برای حفاظت از آن ساخته شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: بر اثر ریزش دیوار مدرسه ای در روستای بجار شهرستان چابهار یک کودک پنج ساله جان خود را از دست داد.
علیرضا راشکی اظهار کرد: این مدرسه یکی از مدارس قدیمی و بدون حصار این شهرستان بوده که به کمک مردم دیوار و دری برای حفاظت از آن ساخته شده است.
وی ادامه داد: روز حادثه در مدرسه هنگام بازی بچه ها از دیوار جدا و به همراه پایه دیوار فرو می ریزد که در این حادثه  یک کودک پنج ساله فوت و دو نفر دیگر زخمی می شوند.

وی با اشاره بر اینکه دو هزار و 600 سقف کلاس نا ایمن در سیستان و بلوچستان وجود دارد تصریح کرد: سالیانه حدود 500 تا 600 کلاس درس در استان ساخته می شود و تا زمانیکه تمام مدارس نوسازی نشوند دانش آموزان از این حوادث ایمن نخواهند شد.
راشکی در مورد اینکه ایجاد عدالت آموزشی در فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان درخور توجه است خاطر نشان کرد: ظرف سه سال قرار است 600 میلیارد تومان که سه برابر اعتبارات سال های اخیر است در بحث فضاهای آموزشی استان هزینه شود.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و 300 هزار متر مربع با فضای متوسط کشوری که پنج و 34 صدم به ازای هر دانش آموز است فاصله داریم، گفت: پیش بینی می شود در طول برنامه ششم توسعه، فضاهای آموزشی استان به سرانه آموزشی کشور نزدیک شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: