کد خبر: ۶۷۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۴۶۷
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در حال حاضر علاوه بر نیروهای امدادی، سگ‌های زنده‌یاب نیز در محل حادثه حضور دارند تا در صورت تخریب و ریزش احتمالی ساختمان، این نیروها شروع به فعالیت کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: سخنگوی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در حال حاضر علاوه بر نیروهای امدادی، سگ‌های زنده‌یاب نیز در محل حادثه حضور دارند تا در صورت تخریب و ریزش احتمالی ساختمان، این نیروها شروع به فعالیت کنند.

مجتبی محمودی در گفت‎وگویی اظهار کرد: مدیریت عملیات باید همه نیروها را آماده‌باش در صحنه فرابخواند، اما هیچ اعلامی برای این حادثه به هلال احمر استان نشده بود.

وی ادامه داد: باید در چنین حوادثی همه ارگان‌های مرتبط با بحران در حال آماده‌باش قرار گیرند، اما عملی برای اجرای این امر اتفاق نیفتاد و نیروهای امدادی هلال احمر به دستور خود مدیرعامل جمعیت، به محل حادثه رفتند.

محمودی افزود: در حال حاضر علاوه بر نیروهای امدادی، سگ‌های زنده‌یاب نیز در محل حادثه حضور دارند تا در صورت تخریب و ریزش احتمالی ساختمان، این نیروها شروع به فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هلال‌احمر به صورت آماده‌باش و به عنوان نیروهای پشتیبان در صحنه قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: