کد خبر: ۶۸۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۵
در آخرین روز معاملات این هفته انواع شاخص‌های بورس اوراق بهادار با کاهش نسبتا چشم‌گیری روبرو شدند؛ به طوری که شاخص کل ۱۹۰ واحد و شاخص آزاد شناور ۲۹۱ واحد افت کردند. آیفکس نیز امروز ۷.۶ واحد نسبت به روز گذشته با افت همراه بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: در آخرین روز معاملات این هفته انواع شاخص‌های بورس اوراق بهادار با کاهش نسبتا چشم‌گیری روبرو شدند؛ به طوری که شاخص کل ۱۹۰ واحد و شاخص آزاد شناور ۲۹۱ واحد افت کردند. آیفکس نیز امروز ۷.۶ واحد نسبت به روز گذشته با افت همراه بود.

 دماسنج بازار سرمایه امروز چهارشنبه نسبت به روز گذشته ۱۹۰ واحد افت کرد و به عدد ۷۷ هزار و ۱۶۸ واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز ۲۶ واحد کاهش یافت و رقم ۱۴ هزار و ۳۷۰ واحدی را تجربه کرد.

شاخص ازاد شناور در آخرین روز معاملات این هفته ۲۹۱ واحد پایین آمد و به رقم ۸۵ هزار ۸۹۸ واحدی رسید. شاخص بازار اول و بازار دوم نیز به ترتیب با ۱۶۷ و ۲۲۰ واحد افت مواجه شدند.

سه نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه گذاری غدیر، فولاد مبارکه اصفهان و ایران خودرو به ترتیب با ۳۷.۸، ۱۸.۱ و ۱۸ واحد تاثیر منفی در شاخص بیشترین نقش را در روند نزولی دماسنج بازار سرمایه داشتند.

در این میان شرکت ملی صنایع مس ایران و صنایع معدنی و صنعتی چادرملو با ۱۴ و ۱۱ واحد تاثیر مثبت در شاخص سعی کردند نگذارند تا نماگر بازار بیش از این افت کند.

ارزش معاملات امروز به رقم ۱۱۹ میلیارد و ۹۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۵۰۵ میلیون و ۳۳۶ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی بیش از ۴۳ هزار نوبت داد و ستد و بود.

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی حق تقدم شرکت بین‌المللی محصولات پارس با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی و نماد معاملاتی شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم متوقف شدند.

نماد معاملاتی سرمایه گذاری دارویی تامین امروز بیشترین ارزش معامله را به خود اختصاص داد به طوری که در این نماد ۲۰ میلیون سهم به ارزش ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون  تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. علاوه بر این نماد معاملاتی سایپا امروز شاهد بیشترین حجم معامله بود به طوری که در این نماد ۴۳ میلیون و ۱۹۶ هزار سهم به ارزش ۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

آیفکس در آخرین روز معاملات این هفته ۷.۶ واحد کاهش یافت و به رقم ۸۰۹.۳ رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به ۹۲ میلیارد ۸۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۲۷۸ میلیون و ۴۷۷ هزار و اوراق مالی قابل معامله طی نزدیک به ۳۰ هزار نوبت داد و ستد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: