کد خبر: ۶۷۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۳۱۴
دیبر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری بورس گفت: مسلما ساماندهی به اوضاع بورس از عهده یک فرد خارج است و قول‌ها و وعده‌های همه مدیران هم تا کنون عملی نشده و عزم جدی‌تری را می‌طلبد.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری :زیرساخت‌ها برای رونق بورس فراهم نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بهروز خدارحمی در خصوص وضعیت این روزهای بورس اظهار داشت: در کوتاه مدت و تا زمانی که اوضاع و احوال اقتصادی بهبود نیافته، نمی‌توان توقع معجزه از بورس را داشت.

وی افزود: بورس نیز متاثر از سایر مسائل اقتصادی است و اتفاقات در کل اقتصاد و صنایع کشور در بورس اثرگذار است.

خدارحمی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات مدیریتی در بورس بر مثبت شدن شرایط تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؟ ، گفت: با آمدن و رفتن یک نفر نمی‌توان انتظار داشت همه مسائل و مشکلات یک شبه حل شود و بلافاصله شاهد اثرات مثبت بر بورس باشیم.

دیبر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران تصریح کرد: مسلما ساماندهی به اوضاع بورس از عهده یک فرد خارج است و قول‌ها و وعده‌های همه مدیران هم تاکنون عملی نشده و عزم جدی‌تری را می‌طلبد.

خدارحمی با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای رونق بورس فراهم نیست، افزود: تردیدی نیست که برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید در ابتدا شرایط آن فراهم شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: