کد خبر: ۶۸۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۵۰۳
پندار توفیقی رفته رفته از استقلال حذف و علی نظری جویباری در آستانه برگشت به جمع آبی پوشان است.
به گزارش خبرداغ،با روی کار آمدن افتخاری و تغییرات در استقلال کم کم افرادی که مد نظر هیات مدیره جدید این باشگاه نیستند در حال ترک آبی پوشان هستند.

 

پندار توفیقی یکی از افراد بهرام افشارزاده بود که بعد از جدایی وی در جمع ابی پوشان به عنوان دبیر هیات مدیره باقی ماند اما طبق شنیده ها ظاهرا وی هم در لیست سیاه هیات مدیره جدید استقلال است. 

 

از سوی دیگر استقلالی ها به دنبال بازگرداندن نظری جویباری هستند که این موضوع با واکنش رضا افتخاری رو به رو شده ولی از آنجا که جهانیان می‌داند ممکن است نظری جویباری توسط برخی از افراد نزد افتخاری تخریب شده باشد روی این موضوع تاکید دارد که معاون سابق استقلال به سمت خود بازگردد.

 

از طرفی توفیقی و نظری با یکدیگر اختلاف شدید دارند و سال قبل بارها علیه هم مصاحبه کرده‌اند. نظری هم چندین بار اعلام کرد توفیقی یک پرسپولیسی است که در هیات مدیره استقلال فعالیت می‌کند.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: