کد خبر: ۶۸۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۵۲۷
کاپیتان‌های اول و دوم استقلال امروز به دیدار رئیس هیئت مدیره باشگاه خود رفتند.
به گزارش خبرداغ و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری کاپیتان‌های اول و دوم استقلال ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور در وزارت ورزش و جوانان، به دیدار شهاب جهانیان رفتند.

 

در این جلسه رحمتی و حیدری در خصوص آخرین شرایط و مشکلات باشگاه با جهانیان صحبت کرده و از زحمات او، اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در خصوص فراهم کردن شرایط و ایجاد آرامش در تیم، تشکر و قدردانی کردند.

 

رحمتی و حیدری در گفت‌و‌گو با رئیس هیئت مدیره، وضعیت تیم را مطلوب دانسته و اعلام کردند همه شرایط برای موفقیت تیم مهیاست و با تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان و حمایت‌های هیئت مدیره و سرپرست، کسب نتایج موفقیت آمیز پس از شروع دوباره لیگ آغاز خواهد شد. در این جلسه، جهانیان ضمن اعلام حمایت و تشکر از اعضای کادر فنی و بازیکنان، اطمینان داد امکانات و شرایط برای موفقیت تیم مهیا شده و اعضای هیئت مدیره و سرپرست با همه وجود برای موفقیت و نتیجه‌گیری استقلال، تلاش می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: