کد خبر: ۶۷۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۵۷۹
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از بازگشایی پیاده‌راه 17 شهریور در هفته آینده خبر داد.

بازگشایی پیاده‌راه 17 شهریوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، اقبال شاکری گفت: از بازگشایی محور پیاده‌راه 17 شهریور در هفته آینده خبر داد و گفت: در پی اعتراضات مردمی مبنی بروز مشکلات اجتماعی و ترافیکی در پیاده‌راه 17 شهریور، شورای شهر فرصت سه ماهه‌ای را به شهرداری ارائه کرد تا طرح‌های خود را برای بهسازی این پیاده‌راه ارائه کند.

وی با بیان اینکه نهایتا طرح‌های شهرداری برای بهسازی این پیاده‌راه مورد تایید قرار نگرفت و مقرر شد این پیاده‌راه بازگشایی شود، گفت: هفته آینده از خیابان صفا تا میدان شهداء بازگشایی خواهد شد.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران افزود: این تصمیم به اطلاع شرکت ساماندهی مشاغل، شهرداری منطقه 12 و پلیس راهور اطلاع داده و مورد موافقت قرار گرفته است.

شاکری افزود: این تصمیم بازگشایی در پی بررسی‌های متعدد اتخاذ شده و در صورت بروز مشکلات احتمالی، دوباره بررسی‌های جدید آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: