کد خبر: ۶۷۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۳۹۴
کارشناس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هیچ نظارتی از سوی وزارت بهداشت و ارگانهای نظارتی دیگر کشور بر مواد آرایشی وارداتی قاچاق انجام نمی شود.
لوازم آرایش قاچاق، زیبایی یا بیماری ؟احمد کلاه‌مال همدانی کارشناس پژوهش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز   در رابطه با لوازم آرایشی قاچاق، گفت: هیچ نظارتی از سوی وزارت بهداشت و ارگانهای نظارتی دیگر کشور بر مواد آرایشی وارداتی قاچاق انجام نمی شود.

وی درادامه افزود:بسیاری ازبیماری های پوستی، کوری چشم و آسیب های مغزی شدید به دلیل استفاده ازاین لوازم بوده حتی دربرخی موارد این بیماریها منجر به مرگ افراد می شود.

همدانی تصریح کرد: یکی از راهکارهای مبارزه با ورود کالاهای قاچاق ، افزایش تولیدات باکیفیت داخلی است که با جذب اعتماد مشتریان می تواند جایگزین مناسبی برای مصرف کنندگان باشد.

این کارشناس پژوهش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: بیشترین مشتری لوازم آرایشی قاچاق افرادی هستند که قصددارند با هزینه پایین و صرفه جویی مالی،از این لوازم استفاده کنند .

وی در رابطه با از بین بردن این مواد آرایشی، اذعان داشت: برای امحای لوازم آرایش قاچاق نباید شک کرد و باید به سرعت این لوازم از بین برود تا وارد چرخه بازار نشوند.

کلاه مال همدانی درپایان گفت:باید سعی کنیم تا بودجه بیشتری برای تحقیقات و کشف و انهدام لوازم قاچاق اختصاص دهیم تا شاهد ازبین رفتن منابع کشور برای درمان بیماریهای حاصل ازمصرف آن در سطح جامعه نباشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: