کد خبر: ۶۷۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
تعداد بازدید: ۵۰۷
8 سال قبل، استقلال تیم یکی مانده به آخر جدول بود درست مثل امسال. آن سال استقلال قهرمان شد، درست مثل امسال؟
به گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپورت: استقلال منصوریان با گرفتن 2 امتیاز از 4 بازی تیم یکی مانده به آخر جدول است. رتبه ای عجیب و غریب برای تیمی که صدرنشین جدول امتیازی تاریخ لیگ برتر است.

اما آنها 8 سال قبل هم چنین روزهایی را سپری کردند و دقیقا تیم دوم جدول از آخر بودند. 

استقلال، 8 سال قبل

استقلال قلعه نویی در لیگ هشتم بعد از 5 بازی تنها 4 امتیاز داشت و روی پله هفدهم جدول قرار گرفته بود. آنها هفته اول ابومسلم را بردند، هفته دوم به پگاه باختند، هفته سوم با سپاهان مساوی کردند و سپس برابر مس و صبا شکست خوردند. در آن مقطع فصل برق شیراز در صدر قرار داشت. اما وقتی سوت پایان فصل در مشهد زده شد، استقلال قهرمان بود و برق سقوط کرده.

همان تیم نایب قهرمان از انتهای جدول! تیمی شد که 70 گل در یک فصل زد و وقتی با نتیجه 5 بر یک راه آهن را در آزادی برد، محمود یاوری اولین جمله اش در کنفرانس خبری بعد از بازی این بود:«فکر نمی کنم سیل و زلزله هم بتواند از پس این استقلال بربیاید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: