کد خبر: ۶۷۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۵۲۸
رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منافع باشگاه پرسپولیس را در نظر بگیرند.
به گزارش خبرداغ ،جعفر کاشانی در گفت وگو با  کاپ، درباره جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: موضوعات مختلفی را به بحث گذاشتیم که یکی از آنها به بحث مطالبات خارجی ها مربوط می شد . درباره طلب مانوئل ژوزه قرار شد باشگاه با این مربی صحبت کند و اگر ممکن است تخفیفی را از وی بگیرد تا مطالباتش پرداخت شود.

وی درباره طلب علی دایی از باشگاه و شکایتی که انجام داده است بیان داشت: من در جریان این موضوع نیستم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس همچنین درباره موضوع مورد بحث دیگر در نشست امروز که به سامانه باشگاه مرتبط می شد خاطرنشان کرد: بنده فقط می خواهم بگویم این پرسپولیس است که 30میلیون هوادار دارد نه لیگ ایران. استقلال است که 30 میلیون هوادار دارد پس این را باید لحاظ کنند. به نظر من باشگاه های پرسپولیس و استقلال ملی هستند و فدراسیون و سازمان لیگ هم باید منافع ملی را در نظر بگیرند.

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس قصد پیگیری شکایت خود از رامین رضاییان را دارد گفت: بعید می دانم باشگاه شکایت خود را پیگیری کند. به نظر من ما در تمام مسایل باید با سعه صدر پیش برویم.

کاشانی در پایان درباره خواسته باشگاه پرسپولیس مبنی بر تعویق دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اذعان داشت: به نظر من اگر پرسپولیس و استقلال پویا باشند به نفع فوتبال ماست. در  جلسه امروز به این موضوع اشاره ای نشد اما وقتی مسابقات را تعطیل می کنند باشگاه ها شکل خودشان را از دست می دهند و این تعطیلی لیگ به ضرر همه تیم هاست. استقلال و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیستند. بنده نمی دانم باشگاه چه درخواستی داده است اما مسلما با توجه به تعطیلی لیگ و روند روبه رشدی که پرسپولیس در هفته های ابتدایی داشت این مسایل به ضرر ما خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: