کد خبر: ۶۷۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۲۰۲
به دلیل پر بودن سهمیه های لیگ برتری، استقلال نمی تواند پادوانی را بخرد
به گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپورت: اخبار زیادی درخصوص جذب لی آندرو پادوانی هر روز مخابره می شود. نزدیکان باشگاه خبر داده اند این مدافع برزیلی قطعا به استقلال می پیوندد. اما در این میان گویا کسی حواسش نیست که استقلال فعلا تحت هیچ شرایطی نمی تواند پادوانی را به تیمش ببرد.
هر تیم فقط می تواند 6 سهمیه لیگ برتری جذب کند. استقلال هر 6 سهمیه اش را تا اینجای کار پر کرده پس جایی برای پادوانی نمی ماند؛ وریا غفوری از سپاهان، علی قربانی از نفت، بختیار رحمانی از تراکتورسازی، فرشید باقری از صبا، کاوه رضایی از ذوب آهن و محمدحسین کنعانی زادگان از ملوان در این فصل به استقلال پیوسته اند. این 6 نفر باعث شده اند استقلال دیگر بازیکنی لیگ برتری نتواند جذب کند.

استقلال البته برای جذب پادوانی راه حل ویژه اش را پیدا کرده؛ خروج نام محمدحسین کنعانی زادگان. این مدافع به دلیل پارگی رباط صلیبی اش فعلا باید استراحت کند و منتظر برگشتن دکتر نوروزی از المپیک بماند تا پایش را به تیغ جراحان بسپارد. با این اوضاع، کنعانی زادگان حداقل تا پایان نیم فصل اول و احتمالا تا پایان سال 1395 نمی تواند برای استقلال بازی کند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: