کد خبر: ۶۷۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۵۰۰
جلسه هماهنگی سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و بر ضرورت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای، عمرانی و رفاهی این استان تاکید شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : جلسه هماهنگی سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و بر ضرورت اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای، عمرانی و رفاهی این استان تاکید شد.

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری برگزار و بر ضرورت اجرای طرح ها، برنامه ها و اهداف دولت یازدهم به منظور پیشرفت، توسعه و آبادانی و همچنین رفاه مردم این استان تاکید شد.

در این جلسه که روز پنجشنبه برگزار شد، برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای حمایت از فعالان اقتصادی ، بخش خصوصی و کارآفرینان و همچنین تکمیل طرح های بهداشت و سلامت، نفت، گاز ، انرژی، کشاورزی، آب، راه و شهرسازی و صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه که وزرای نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، کشور، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، استاندار و معاون اجرایی رییس جمهوری حضور داشتند، بر ضرورت اجرای طرح های مرتبط با سیاستهای اقتصاد مقاومتی تاکید شد.

رییس جمهوری قرار است روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد ماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: