کد خبر: ۶۷۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۴۰۹
رییس جمهوری در پیامی درگذشت پدر شهیدان والامقام حسین، علی، مهدی و همچنین جانبازان سرافراز مرحوم احمد و رضا بی غم را تسلیت گفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام آورده است: درگذشت مرحوم حاج اکبر بی غم پدر بزرگوار شهیدان والامقام حسین، علی و مهدی بی غم و جانبازان سرافراز مرحوم احمد و رضا بی غم موجب اندوه و تأثر فراوان شد.
وی در این پیام می افزاید: آن پدر فداکار و صبور که با ایمان و اعتقاد راسخ به آموزه های اهل بیت علیهم السلام، فرزندان عزیز و دلبند خود را در راه عزت و سربلندی اسلام و ایران فدا کرد؛ اسوه و الگویی جاویدان برای ملت ایران به ویژه مردم قدرشناس کرمان است و به یقین نام نیک او و فرزندان غیورش در تاریخ پرافتخار نظام ایران اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد شد.
روحانی در پایان این پیام آورده است: اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن پدر مجاهدپرور، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت می دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: