کد خبر: ۶۷۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۷۶۴
به این عکس نگاه کنید. اگر فکر کردید این عکس در یک پارک و از دورهم نشینی چند پیرمرد بازنشسته در یک پارک گرفته شده اشتباه می‌کنید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،به این عکس نگاه کنید. اگر فکر کردید این عکس در یک پارک و از دورهم نشینی چند پیرمرد بازنشسته در یک پارک گرفته شده اشتباه می‌کنید. این نیمکت یک پارک نیست.

 

صندلی مدیریتی استقلال است. مطمئنا حضور افراد باتجربه در هر رشته‌ای و در هر زمینه‌ای می‌تواند ضامن موفقیت باشد اما به شرط  این که با نیروی جوان و به روز آمیخته شود.

 

این ترکیب می‌تواند با تجربه‌اش استقلال این فصل را از بحران نجات دهد؟ در این عکس هستند افرادی که لزوما سن بالایشان تضمین‌کننده تجربه مفیدشان نیست. هستند افرادی که سالهاست عضو ثابت هیات مدیره و نیمکت و بقیه مسئولیت‌های استقلال هستند و دریغ از یک حرکت مثبت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: