کد خبر: ۶۷۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۵۲۴
وریا غفوری بازیکن خوبی است. بازی‌های درخشان او در نفت تهران و سپاهان، گویای این مسئله است ولی ظاهراً عصر فوتبالی وریا را باید به دو قسمت تقسیم کرد‌؛ قبل از مصدومیت و بعد از مصدومیت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،قبل از مصدومیت در سپاهان، این بازیکن فوق‌‌العاده خوب بود و به تیم‌ملی دعوت شد. دو سال قبل وریا در اردوی تیم‌ملی به قدری خوب بود که کی‌روش را مجاب کرد تا او را مدافع راست فیکس تیم‌ملی بگذارد. غفوری با حضور در سپاهان نوید روزهای بهتر را داد.

 

شروعش خوب بود، تا زمانی که مصدوم شد و وقتی آسیب دید، دیگر نتوانست به روزهای خوبش برگردد.

 

کی‌روش هم وریا را این اواخر به اردو دعوت کرد تا تستش کند اما متوجه شد هنوز او با روزهای اوجش فاصله دارد. با حضور این بازیکن در استقلال، خیلی‌ها تصور می‌کردند وریا بتواند خیلی زود قدرت خود را دیکته کند.

 

در بازی‌های دوستانه ارمنستان هم این بازیکن عملکرد خوبی داشت و منصوریان را به شدت امیدوار کرد اما در شروع لیگ‌ برتر، وریا چیزی در حد یک بازیکن ضعیف برای استقلال بوده است.

 

عملکرد او در بازی با صنعت نفت هم انتقادبرانگیز بود به طوری که اعضای کادرفنی و بعضی از بازیکنان استقلال می‌گفتند: «چه بلایی سر وریا آمده است؟!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: