کد خبر: ۶۷۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۴۱۳
احمد وفادار گفت:«اگر بانک ها در بازار ارز دنباله رو صرافی های آزاد باشند، مطمئنا طلا و سکه افزایش قیمت خواهد داشت. »
دلیل نوسان قیمت سکه در هفته گذشته
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در هفته گذشته شاهد نوسان قیمت در بازار سکه و ارز بودیم. سه شنبه 12 مرداد سکه 13 هزار تومان گران شد و به بالاترین قیمت خود در سه ماه اخیر یعنی یک میلیون و 125 هزار تومان رسید. همراه بازار سکه و طلا، بازار ارز نیز هفته پر نوسانی را پشت سر گذاشت.

در همین رابطه احمد وفادار، رییس سایق اتحادیه طلا و جواهر استان تهران در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به دلیل این نوسان گفت:«اگرچه بخشی از افزایش قیمت طلا تحت تاثیر نوسان دلار بود اما هفته گذشته اعلام شد که بانک ها می توانند ارز به قیمت آزاد بفروشند. »

وی افزود:« این دستورالعمل بازار ارز را مقداری دچار نوسان کرد.قیمت ارز افزیش پیدا کرد به دنبال آن قیمت سکه و طلا نیز گران تر شد.»

وفادار ادامه داد:« بنابراین فعلا  شاهد نوسان ها ارز در بازار شاهد خواهیم بود و تا زمانی که مشخص شود بانک های عاملی که می خواهند ارز را در بازار خرید و فروش کنند با چه قیمتی می خواهند خرید و فروش کنند،این نوسان ادامه خواهد داشت. »

وی اظهار کرد :« اگر بانک ها دنباله رو بازار و صرافی های آزاد باشند، مطمئنا قیمت طلا و سکه افزایش قیمت خواهد داشت. اگر که صرافی ها دنباله رو بانک ها باشند و بانک ها قیمت تعیین کنند، قیمت ها کاهش پیدا می کند. »


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: