کد خبر: ۶۷۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۴۵۹

مهر نوشت؛ درحالی که به تازگی تبلیغات محیطی به یک شرکت جدید واگذار شده است، باشگاه استقلال در دیدار برابر صنعت نفت اقدام به یک کار غیرقانونی کرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در شرایطی شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که براساس تازه ترین قراردادی که سازمان لیگ با شرکت فناپ بسته است تبلیغات محیطی در اختیار این شرکت است تا سامانه جدید پیامکی خود را تبلیغ کند.

این اتفاق در دیدارهای گذشته لیگ برتر رخ داد اما در دیدار استقلال شرایط متفاوت شد و تابلوهایی در ورزشگاه نصب شده است که سامانه روی پیراهن استقلالی ها رو تبلیغ می کند. اتفاقی که کاملا برعکس قرارداد با سازمان لیگ است.

در این مورد گفته می شود رضا حسنی خو سرپرست جدید باشگاه استقلال تاکید کرده که چون بازی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود باید تابلوهای اطراف زمین هم سامانه ای را تبلیغ کند که روی پیراهن تیمش قرار دارد. وی که هنوز مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان است حرفش را به کرسی نشاند و تابلوهایی برخلاف قرارداد سازمان لیگ نصب کرد.

به این ترتیب نخستین تخلف از سوی باشگاه استقلال در قرارداد جدید تبلیغات محیطی صورت گرفت و شرکت طرف قرارداد می تواند با شکایت از سازمان لیگ درخواست خسارت کند. طبیعتا سازمان لیگ هم باشگاه استقلال را جریمه خواهد کرد و خسارت را از این باشگاه دریافت می کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: