کد خبر: ۶۷۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۸۵۳
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص بازگشت رامین رضاییان به تیم پرسپولیس گفت: جایی برای رضاییان نداریم و از تمام بازیکنانم راضی هستم.

برانکو ایوانکوویچ شامگاه جمعه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فردا یک بازی سخت برابر تیم گسترش فولاد دارد، گفت: در دو سال اخیر گسترش فولاد خیلی با ثبات و با برنامه بوده است.

وی سپس با اشاره به اینکه گسترش فولاد تیمی است که خوب بازی می کند، ادامه داد: شاید یکی از دلایلی که باعث شد گسترش فولاد سال گذشته بالای جدول نباشد، مصدومیت نصرتی بوده است.

برانکو با تمجید از عملکرد فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: کمالوند نفراتی را امسال از دست داد ولی بازیکنان خوب جدیدی آورده و جای بازیکنان قبلی را پر کرده است.

وی به خرید های جدید تیم تبریزی اشاره کرد و گفت: تمدید قرارداد شجاعیان، خرید دخسوس و خلعتبری نشان داد که گسترش فولاد برای امسال برنامه هایی دارد و فردا برای همین بازی سختی در خانه حریف داریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد تیمش نیز گفت: پرسپولیس به دنبال بازی روان است و می خواهیم همیشه نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران خودمان را شاد کنیم.

برانکو همچنین ادامه داد: گسترش فولاد و پرسپولیس در بازی فردا تلاش خود را می کنند تا بهترین بازی را ارائه دهند.

منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: