کد خبر: ۶۷۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۶۱۹
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: مسافران گرفتار در سیلاب تنگه واشی با کمک پلیس و نیروهای امدادی از مرگ نجات پیدا کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: سرهنگ عبدالرضا ناظری اظهار داشت: عصر روز گذشته بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیل و سیلاب در منطقه توریستی و تفریحی تنگه واشی به مزارع و باغ های روستاییان آسیب زد.
 
وی با اشاره به اینکه این حادثه، زندگی صدها مسافر را مختل کرد افزود: کارکنان انتظامی شهرستان و پلیس راه فیروزکوه - دماوند با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر ، راه و شهرسازی ، آب و فاضلاب و یاری روستاییان منطقه احساس امنیت و آرامش مجدد را برای مردم به ارمغان آوردند و مسافران گرفتار از بند سیلاب را رهایی بخشیدند.
 
سرهنگ ناظری ادامه داد: با بررسی عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در سنوات قبل و حال نشان می دهد که نیروهای پلیس در خدمت رسانی به مردم همواره از هیچ کوششی دریغ نکرده و این مهم را برای خود افتخار می داند.
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه كه با حضور به موقع پلیس و دیگر نیروهای امدادی از همان ابتدای وقوع حادثه همراه بوده تلفات جانی برجای نگذاشته و از تردد خودروها برای پیشگیری از حوادث ناگوار توسط پلیس جلوگیری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: