کد خبر: ۶۷۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
تعداد بازدید: ۳۸۴
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال مشکلات زیادی دارد که قبلاً پیرامون آن صحبت کرده‌ام،‌ اما امیدوارم با آمدن حسنی‌خو اتفاقات گذشته دیگر تکرار نشود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مسعود معینی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب رضا حسنی‌خو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به نظرم با این انتخاب روزهای خوبی در انتظار باشگاه استقلال خواهد بود.


وی افزود: حسنی‌خو مدیر خوب و لایقی است که در ورزش زحمات زیادی کشید، حالا هم به باشگاه استقلال آمده و قرار است به این مجموعه کمک کند. من با شرایطی که امروز اتفاق افتاد، به استقلال خیلی خوش‌بین هستم.

معینی در ادامه صحبت‌هایش گفت: فقط امیدوار هستم اشتباهات گذشته دیگر تکرار نشود، استقلال مشکلات زیادی دارد که قبلاً بارها در موردش توضیح داده بودم و حالا با آمدن حسنی‌خو این انتظار می‌رود که آن مشکلات دیگر بر سر راه استقلال نباشد.

وی در پایان گفت: از همین امروز باید هیأت مدیره به مدیرعامل جدید باشگاه کمک کند تا بتواند مشکلات پیش رو را از سر راه بردارد، به خصوص در بحث تیم‌های پایه و آکادمی باید دقیق‌تر وارد شویم، زیرا مشکلات زیادی در آنجا وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: