کد خبر: ۶۷۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۹۲۶
طرح حمایت از تولیدات داخلی در جشنواره تابستانی کیش با استقبال هموطنانمان در سراسر کشور مواجه شد.

استقبال خریداران سراسر کشور از محصولات داخلی با تبلیغات نوزدهمین جشنواره تابستانی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد محب خدایی با اشاره به رشد آمارها گردشگری در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش گفت: تاکنون در مجموع در دو بخش هوایی و دریایی نسبت به سال گذشته رشد 17 درصدی در آمارهای گردشگری داشته ایم.

وی افزود: جذب گردشگر با برنامه ریزیهای منسجم و هدفمند انجام شده است که تبلیغات نفر به نفر با بهره گیری از تولیدات داخلی یکی از این طرح ها بود.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با هدف حمایت از محصولات داخلی و جذب گردشگران داخلی طرح تبلیغاتی جشنواره تابستانی کیش بر روی محصولات شرکت های دایتی، تاپیس، خوشاب و عالیس درج شده است. خریداران با خرید این محصولات می توانند در مرحله اول برای شرکت در قرعه کشی سفر رایگان به کیش کد درج شده بر روی بسته را به شماره 6122 پیامک کنند و سپس بر اساس راهنمایی سامانه پیامکی کد مرجع را از روی رسید صادره از دستگاه  کارتخوان به 6122 ارسال کنند.

وی افزود: در مرحله اول، محصولات دایتی با تبلیغات کیش روانه بازار شد که در نخستین روز 9500 پیامک شرکت در قرعه کشی با خرید محصولات دایتی به سامانه پیامکی 6122 ارسال شد.

خدایی افزود: روزانه دو میلیون محصول با تبلیغات جشنواره تابستانی درکشور توزیع می شود که این آمار به زودی به 5 میلیون خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد رضایتمندی گردشگران و ارائه کالاها و خدمات با قیمت و کیفیت مناسب مهمترین هدف ما در جشنواره تابستانی است که این امر در سایه مشارکت، همدلی و همکاری همه دست اندرکاران گردشگری، جوامع و اصناف به دست می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: