کد خبر: ۶۷۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۰
رییس اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان طلا و جواهر تشریح کرد:
رییس اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود افزود: زمانی که نرخ‌ها رو به بالا است تقاضا در بازار بیشتر می‌شود.
دلایل افزایش بهای طلا و سکه / تقاضا در بازار زیاد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عباداله محمدولی در مورد افزایش بهای سکه و طلا در بازار اظهار داشت: نوسانات شاخص‌های جهانی طلا ( اونس) باعث افزایش بهای طلا و سکه در بازار شده است.

وی افزود: طی روزهای گذشته بهای اونس تا 20 دلار افزایش داشته است ضمن انکه بحث های سیاسی داخلی وگمانه زنی‌ها در مورد تغییرات بهره بانکی آمریکا و همچنین تغییرات شاخص‌های اقتصادی در کشور چین در مجموع باعث افزایش نرخ طلا در کشور شدند.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان وصادرکنندگان طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود افزود: زمانی که نرخ ها رو به بالا است تقاضا در بازار بیشتر می شود.

محمدولی با اشاره به بهای طلا در ابتدای سال 95  تصریح کرد: ابتدای سال بهای طلا هر گرم 102 هزار تومان بود اما امروز هر گرم طلا به 113 هزار و 600 تومان رسیده است، اما بیشترین افزایش قیمت طلا را در اردیبهشت ماه 95 با بحث های سیاسی بین کشور ترکیه و روسیه تجربه کردیم که تا 40 هزار تومان در هر گرم افزایش داشت.

وی در خاتمه گفت: سیاست کلی دولت و بانک مرکزی مدیریت بازار طلا و ارز است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: