کد خبر: ۶۷۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۴۳۱
در حالی که ظهر امروز یک ترکیب از تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل سایپا منتشر شد با نزدیک شدن به زمان بازی این ترکیب دست خوش تغییر شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از در ترکیب قبلی اعلام شده بود آنتونی گولچ و صادق محرمی در خط دفاعی پرسپولیس به بازی گرفته می شوند اما طبق تصمیم برانکو ایکوانکوویچ قرار است در بازی امشب مقابل سایپا محسن ربیع خواه و حسین ماهینی به میدان بروند و خبری از گولچ و محرمی در ترکیب نیست.

 

طبق شنیده ها این ترکیب از سوی برخی افراد در باشگاه پرسپولیس به رسانه ها داده شده و پلتیکی از سوی این باشگاه برای گمراه کردن بوده و ترکیب اصلی با کمی تغییر در آستانه بازی توسط باشگاه منتشر شده است.

 

این اتفاق در مسابقات فصل گذشته نیز چندین بار تکرار شد و حتی در یک بازی ترکیب اعلام شده توسط سایت رسمی باشگاه پیش از بازی تغییر کرد.

 

در واقع قرار گرفتن آنتونی گولچ ناآماده از ابتدا هم غیرمنتظره بود و سایت برنامه نود در ترکیب احتمالی که پیش از شروع لیگ منتشر کرده بود عینا ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی امشب مقابل سایپا را پیش بینی کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: