کد خبر: ۶۷۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۶۶۱
اولین تمرین استقلالی‌ها بعد از تساوی برابر نفت در حالی برگزار شد که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم ۱۵ دقیقه با بازیکنان تیمش صحبت کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنادر ابتدای این تمرین علیرضا منصوریان به مدت ۱۵ دقیقه با بازیکنانش صحبت کرد. او مسائل فنی روز گذشته را به آن‌ها یادآوری کرد و از بازیکنانش خواست تا با قدرت خودشان را برای مصاف برابر استقلال خوزستان آماده کنند.

 

در این جلسه ۱۵ دقیقه‌ای منصوریان به همراه اعضای کادر فنی‌اش برخی از اشتباهات بازیکنان را یادآوری کرد و از آن‌ها خواست از تکرار این اشتباهات خودداری کنند.

 

امین حاج محمدی مدافع استقلال که خبری درباره‌اش منتشر شده بود که در آن گفته شده بود که وی با موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس بحث نسبتا تندی را داشته امروز در تمرین استقلال به شدت ناراحت بود و ناراحتی‌اش از منتشر شدن این خبر را به چند تن از بازیکنان استقلال منتقل کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: