کد خبر: ۶۷۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
تعداد بازدید: ۵۳۴
بازیکنان استقلال و نفت بعد از به صدا در آمدن سوت پایان هم با هم درگیر شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازیکنان استقلال و نفت بعد از به صدا در آمدن سوت پایان هم با هم درگیر شدند. کاوه رضایی و بختیار رحمانی دو بازیکن تیم استقلال در پایان بازی با علی عزتی و میلاد فخرالدینی درگیر شدند که در نهایت این درگیری با وساطت مسئولین ورزشگاه ختم به خیر شد.

 

 

انتقام یک استقلالی از منصوریان

  همانطور که انتظار می‌رفت شاگردان سابق منصوریان امشب در آزادی انگیزه زیادی داشتند و اگر کمی خوش‌شانس بودند، با 3 امتیاز زمین را ترک می‌کردند. ارسلان مطهری یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و بارها دروازه استقلال را تا آستانه فروپاشی پیش برد؛ او یک گل زد، یک بار هم تیر دروازه را به لرزه درآورد و چیزی نمانده بود که گل دوم نفت را هم برابر آبی‌ها به ثمر برساند. مطهری امشب خودش را به منصوریان ثابت کرد؛ کسی که به چراغ سبز بازیکن سابقش توجهی نشان نداد و 2 امتیاز با ارزش را از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: