کد خبر: ۶۷۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۵۴۲
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: مردی که 12 روز قبل پدر زن خود را در یک نزاع خانوادگی با چاقو به قتل رسانده و برادر زن خود را نیز مجروح کرده و متواری شده بود طی عملیاتی دستگیر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبر آنلاین از تویسرکان؛ سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی شهرستان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: شخصی با هویت مشخص در تاریخ 22 تیرماه سال جاری در تویسرکان و در جریان یک نزاع و درگیری خانوادگی با وارد آوردن ضربات چاقو اقدام به قتل پدر زن و مجروح کردن برادر زن خود  کرده و بلافاصله از محل فراری شده بود که پس از بررسی های پلیس و تشکیل تیم ویژه کاراگاهان، مشخص شد در این نزاع جوانی 26 ساله با استفاده از چاقو مرتکب قتل شده و متواری شده است.

وی گفت: بلافاصله پس از این اتفاق دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس منطقه قرار گرفت.

سرهنگ معصومی تصریح کرد: از آنجا که قاتل در لحظه اولیه پس از وقوع قتل به سرعت به استان تهران متواری شده بود، تحقیق برای شناسایی و دستگیری وی آغاز شد.

وی با اعلام اینکه قاتل پس از فرار به تهران، محل اختفای خود را مدام تغییر می داد و به این دلیل گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهرستان تویسرکان روند پیگیری پرونده را ادامه دادند و در نهایت در تاریخ سوم مرداماه سال جاری ساعت هشت شب قاتل به ایستگاه مترو کرج هدایت و در این محل دستگیر شد.

رئیس پلیس تویسرکان افزود: با به نتیجه رسیدن این پرونده، در حقیقت کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و پس از گذشت 12 روز تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاتل فراری و دستگیری وی شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی بلافاصله به قتل اعتراف کرد و برادر قاتل نیز که در این قتل معاونت داشت، روز گذشته دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان یادآور شد: برادر خانم متهم که از ناحیه شکم مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته نیز اکنون در بیمارستان بستری است و تحت درمان قرار دارد.

وی متذکر شد: ضعف اعتقادات دینی و اختلافات خانوادگی و فقدان مهارت های لازم در کنترل خشم، منجر به بروز این اتفاقات شوم می شود که باید با اقدامات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: