کد خبر: ۶۷۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۹۵۸
یک خیر تهران با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان توانست از شاکیان پرونده امیر... داماد زندانی رضایت بگیرد و به این ترتیب وی به زندگی دوباره بازگشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت ‌وگویی با اعلام این خبر افزود: پیش از ظهر امروز یک خیّر تهرانی به دادسرای امور جنایی تهران واحد اجرای احکام مراجعه کرد.

وی افزود: این خیّر که خواسته است نامش فاش نشود با پرداخت 150 میلیون تومان توانست از شاکیان امیر... داماد زندانی متهم به قتل رضایت بگیرد.

شهریاری گفت: امیر... همان مرد جوانی است که در روز 15 ماه رمضان در زندان رجایی شهر با یک دختر جوان ازدواج کرد و به دلیل قتل خواهرزاده خود در زندان به سر می‌برد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با حضور پدر مقتول و دریافت چک مبلغ دیه این فرد از خون فرزندش گذشت و به این ترتیب اعلام رضایت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: